Chaampions league Prima mansa a turului 2 preliminar a facut ceva prapad.

Moti-cosmin

Favoritele care nu si-au respectat  statutul de favorite .

MAlmo echipa care a fost jucata in Prostie la victorie a faacut 1-1 cu Vardar. Eu dadusem 0-3 goluri.

Apoel a castigat 1-0. cei care au luat 1 solist au castigat . Totusi a intalnit pe Dudelange (Luxembourg) . eu am luat 2-5 goluri, Pentru ca la 1 solist avea 1.17 cota.  am pierdut

Bate Borisov avea 1.14 la victorie si a facut doar 1-1 cu Alashkert din Armenia.

Si Ludogorets a pierdut la Zalgiris. Cota lui zalgiris la victorie a fost 5.  Aici sa zicem ca m-am asteptat la o surpriza(la egal ma asteptam), si am jucat 1-3 goluri.

Astea sunt meciurile din primele tururi preliminare, sunt cateva 2 3 meciuri care ies contra asteptarilor, ideea e ca nu stim care vor fi alea 2 3. de aceea pariurile pe goluri au sanse mai bune dupa parerea mea.

 

Leave a Reply

