Jucatorii din sporturile individuale joaca pan la capat un meci cu accidentari. Blaturi prin intrarea cu probleme medicale intr-un meci

DAca intotdeauna ne-am intrebat ce se intampla cu jucatorii care pierd un meci desi erau favoriti, la tennis la Lupte,  si aici nu ma refer ca vedem o onoare in a sta pe teren si juca pana la capat. nu e nimic onorabil daca dupa acel meci pierdut zici am avut dureri mari la picior la umar de ieri si  nu am avut ce face.

Ei nu stiu inainte de meci ca nu sunt apti ca sa castige acel meci? BA da! Cu siguranta . si aici sunt momentele cand anumite case de pariuri sunt anuntate ca acei jucatori vor avea o zi slaba.. fiecare jucator de top are o legatura la o casa de pariuri, un prieten care lucreaza la o casa de pariuri online.

Si acea accidentare este vizibila si la teste medicale , doctorul o confirma , dar nu ni se spune despre ea decat dupa meci. noua celor de acasa, care poate aruncam niste bani pe jucatorul care clar ar trebui sa castige acel meci..

Si suntem lasati sa credem ca 1.25 e cota superba pentru ceva sigur..

Halep: Nu sunt refăcută complet, mai am de muncă. Dar e în regulă, nu vreau să creez o dramă din asta. După primul meci, am simţit dureri şi nu prea puteam să mă mişc. Ieri a fost bine, m-am antrenat timp de o oră. Dar azi căldura m-a afectat foarte mult, încă nu m-am obişnuit cu aceste condiţii. Mă durea capul, simţeam că picioarele îmi iau foc şi aveam probleme musculare

dar aici se fac blaturile . oameni angajati de Agentiile de pariuri sunt la curent cu starea de sanatate a acelui jucator. Si trebuie doar atat sa stie ca acel jucator nu este bine fizic inainte de meci. Si acel jucator nu poate fi acuzat de blat , Insa acei oameni de la Casele de pariuri sunt alertati de breasla jucatorilor pentru ca astfel castiga cei din sferele inalte si Oamenii puternici care sustin acea jucatoare. O parte se face sponsorizata prin cooperare.

O firma de pariuri sportive va iesi pe profit BIG TIME, pentru ca atunci cand un astfel de jucator pierde CAsele au multe bilete pierdute de multi oameni pe acel meci.

Sfatul meu evitati cotele de 1.25, 1.30/ cautati cote mai mari la sporturi individuale.  cautati un jucator cu calitati care vine din urma si care joaca cu un alt jucator care nu este atata de constant, si mergeti pe o cota mai mare. Aranjamentele sunt facute la modul ca O casa de pariuri stie mult mai multe decat o sa stim noi vreodata despre un jucator intr-un sport individual.

Leave a Reply

