declaratii penibile ale jucatoarelor de tenis din top 10. “Am fost obosita. este abia al doilea meci al anului si nu mi-am intrat inca in ritm

Despre circuitul WTA

Tenisul E destul de simplu  din perspectiva in care jucatorul se pregateste inainte de un turneu o perioada cu diferiti parteneri jucand bineinteles fara a simti presiunea competitiei. Din momentul in care se termina turneul campioanelor in 30 octombrie , pana in ianuarie  jucatoarele de top 100 nu mai joaca meciuri oficiale . De aceea in ianuarie mai toate jucatoarele de top care intre pe tabloul principal pot avea evolutii oscilante, si pot aparea surprize.

DAr inainte de acest prim turneu le auzi pe jucatoarele de top spunand ca sunt pregatite sa joace bine, si ca de abia asteapta sa joace in primul turneu al anului. totusi in prima saptamana din an am vazut multe surprize jucatoare din top 10 au pierdut , dar nu asta e problema pentru ca see intampa si jucatoarele mai slab cotate dau totul in incercarea de asi incepe anul mai bine decat in anii [recedenti si de a urca in clasament.

DAr nu infrangerea jucartoarelor de top ma enerveaza ci declaratiile lor de dupa meciuri, ale unora.  Halep spune dupa infrangerea impotriva Siniakovei “nu am simtit jocul, adversara a jucat f bine,A lovit cu putere, a servit bine a meritat sa castige astazi. ” si imediat dupa aceste vorbe foarte de bun simt in care recunoaste superioritatea cehoaicei clasata pe 52 WTA, spune:

simona-halep-conferinta
Simona Halep @ conferinta de presa. foto WTATENNIS.com

“Am fost putin obosita pentru ca este abia al doilea meci al anului si nu mi-am intrat inca in ritm. Vin dupa o pauza de doua luni si e normal sa am dificultati in a juca meciuri”

PAi e abia al doilea meci si ea e obosita?? WTF! Zice ca Nu si-a intrat in ritm.. Nici  Siniakoa nu avea de unde sa adune mult ritm, inainte de Shenzen, cehoaica jucase pe 18 octombrie la moscova . Siniakova a avut aceleasi conditii ca Halep in privinta meciurilor jucate in ultima vreme, ba chiar Halep jucase mai recent pentru ca a fost la turneul campioanelor.  Halep mai adauga  ca vine dupa pauza de doua luni si e normal sa aiba dificultati, dar Siniakova era in aceeasi situatie :)).. HAlep da declaratii foarte proste nu gandeste deloc ce zice. E absolut penibila. NU critic faptul ca nu  reuseste sa castige, Siniakova este foarte agresiva in joc si valoroasa, desi e pe 52, are doar 21 de ani dar multa determinare. dar de ce arunca aceste lamentari dupa ce pierde??

Poate ca a ajuns prea repede la nivelul Campioanelor  top 5 in clasament dar nu are un discurs de campioana. eu nu o vad cu capacitate sa castige un grand slam pentru ca acolo va trebui sa fie foarte chibzuita si nu imi pare capabila sa faca asta timp de doua saptamani intense.

Leave a Reply

